Az Andretti csapata új erőforrással gazdagodott, hiszen a Renault volt motorfőnökét szerződtették. Az M4 Sport hírei szerint ez a lépés új perspektívákat nyithat a csapat számára.
Bár az év kezdetén az F1 elsősorban kereskedelmi indokokra hivatkozva visszautasította az Andretti csapat nevezését, a amerikai istálló 2024 folyamán úgy tevékenykedett, mintha már megkapta volna a zöld lámpát: új főhadiszállást alakít ki, szakembereket toboroz, és egy európai központot is létrehozott.
A Las Vegas-i Nagydíj során izgalmas fejlemények láttak napvilágot, amelyek új reményeket táplálnak a csapat számára. Lehetséges, hogy a kemény munka végre meghozza gyümölcsét, és 2026-ra a várva várt rajtengedélyt megkaphatják. Azonban a helyzet nem az eredeti elképzelések szerint alakul: a hírek szerint a csapat nem Andrettiként, hanem a General Motors gyári csapataként, esetleg Cadillac néven léphet pályára.
Ezzel olyan vonzó ajánlatot kínál az F1 számára, amelyet még a kereskedelmi jogok tulajdonosai sem háríthatnak el, és amit még azok a csapatok is, amelyek eddig "ellenségesebben" viszonyultak az Andrettivel, nehezen tudnak majd megkérdőjelezni – egy új gyári istállóval gazdagodhat a mezőny.
Bármi is történjen, a csapat kitartóan folytatja a felkészülést és a toborzási folyamatokat. Nemrégiben a Renault korábbi motortechnikai igazgatója, Rob White is csatlakozott hozzájuk. Ezt a tapasztalt szakember saját LinkedIn profilján jelentette be. "Örömmel értesítem a közönséget, hogy mostantól operatív igazgatóként dolgozom az Andretti/Cadillac projekt keretein belül az Andretti Global csapatában" - osztotta meg.
"Izgatott vagyok, hogy csatlakozhatok ehhez a csapathoz. Az első benyomások lenyűgözőek voltak mindazzal kapcsolatban, amit az előttem csatlakozók már elértek. Élvezni szeretnénk az előttünk álló kihívásokat" - tette hozzá White.
Az F1-es közegben rengeteg rutint gyűjtő White az 1990-es évek elején a Cowsorth IndyCar projektjén dolgozott, majd 1997 és 2003 között az F1-es részleghez került. Innen igazolt a Renault-hoz, ahol több, mint egy évtizedig dolgozott a motorrészleg élén, vagyis a gyári szintű és a Red Bull-lal közös bajnoki sikereknek is részese volt. Az utóbbi években, 2024 tavaszáig az Alpine-nál dolgozott.