Az új Porsche Cayenne, amely több mint 1000 lóerőt produkál, egy igazi technológiai csoda, de úgy tűnik, hogy a kijelzője túladagolásban szenved.

Bármerre nézünk a teljesen új Porsche Cayenne műszerfalán, garantáltan valamilyen kijelzőn akad meg a szemünk.
A Porsche Cayenne legújabb, teljes mértékben megújult változata hivatalos bemutatója még várat magára, de a júliusban álcázott prototípus már most is izgalomra ad okot. Nemrégiben bemutatták a tisztán elektromos SUV vezeték nélküli töltőjét, és most a műszerfalának dizájnja is napvilágra került, így a rajongók egy lépéssel közelebb kerültek az áhított modell megismeréséhez.
A kormány mögött egy figyelemfelkeltő 14,25 colos képátlójú OLED kijelző található, amely lenyűgöző kontrasztot kínál. Ezen felül a fejlett HUD rendszer fantasztikus, 87 colos méretű képet vetít a szélvédőre, így a vezetés élménye még inkább magával ragadóvá válik.
A középkonzolról a műszerfalra ívelt Flow Display érintőkijelző igazi újdonság, amely új szintre emeli az autózás élményét. Emellett az anyósülés előtt elhelyezkedő impozáns 14,9 colos panel sem maradhat észrevétlen, hiszen az első utas menet közben is élvezheti kedvenc videóit, vagy elmerülhet különféle játékok izgalmaiban. Ez a technológiai újítás nem csupán a szórakozást szolgálja, hanem a közlekedés élményét is gazdagítja.
A várhatóan még az idei évben teljes fényében debütáló, különleges V8-as hangot imitáló Cayenne Electric legerősebb verziója lenyűgöző, több mint 1000 lóerős teljesítménnyel büszkélkedhet. A hatótáv tekintetében pedig a tervek szerint elérheti a 600 kilométeres távolságot, ami igazán figyelemre méltó teljesítmény az elektromos járművek világában.