Különleges és figyelemre méltó, ahogyan az egerszegi diákvállalkozók új színt visznek az iskolák arculatába, megújítva ezzel a tanulási környezetet és élményt.

A Zaol-podcast legújabb epizódjában Tánczos Domonkos és Varga Győző vendégeskedik, ahol izgalmas beszélgetések várják a hallgatókat!
A brand- és közösségépítés, valamint a marketing világa lenyűgöző és kihívásokkal teli terület, ahol a vállalkozások fenntartása igazi mesterművet igényel. Győző és Domonkos megosztották velünk, hogyan indult el az általános és középiskolák arculatának megtervezése, amely során a Kölcsey-gimnázium is új, friss külsőt kapott. A rendhagyó divatbemutatóról és a bemutatkozásról lapunk is részletesen beszámolt, hiszen ez egy különleges esemény volt. A Schoozy célja, hogy valós közösségi élményt teremtsen, hasonlóan az amerikai vagy európai iskolákhoz, miközben támogatja a diákok közötti egészséges versenyszellem kialakulását.
A Schoozy nem csak egy diákvállalkozás, saját közösséget szeretnének építeni
A sikeres érettségi után a fiúkkal egy izgalmas beszélgetésre gyűltünk össze, hiszen mindannyian fáradhatatlanul várják, hogy melyik egyetem kapuját léphetik át. Ezek a tehetséges fiatalok nem titkoltan sokat köszönhetnek alma materüknek, a Csány-technikumnak, valamint Lambertné Katona Mónika tanárnőnek, aki elindította őket az úton. A diskurzus során szó esett arról is, hogy mely cégek állnak a fiatalok mögött, van-e még szabad hely a csapatban, és hogy milyen izgalmas kihívások várnak rájuk a közeljövőben. "Első lépésként a KTI Modellvállalat verseny keretében dolgoztuk ki az üzleti koncepciónkat, mellyel sikerült az országos döntőig eljutnunk. Ezt követően, 2024 februárjában, elindítjuk a cégünket, amelybe befektetőt is bevonunk. Két éve dolgozunk a megvalósításon, és időközben rájöttünk, hogy a projektünk nem csupán helyi, hanem egy sokkal szélesebb kiterjedésű hálózatot fog képviselni" - olvasható a Schoozy Agency bemutatkozójában.