Kreatív Online - A Green Pledge védjegyek 2025-re is új gazdát keresnek!


A kezdeményezés harmadik éve díjazza az olyan kommunikációs gyakorlatokat, amelyek kiemelten kezelik a környezetvédelmi és fenntarthatósági szempontokat a marketingkommunikáció tervezése és megvalósítása során.

Az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) közös Green Pledge kezdeményezése 2025-ben újabb pályázati évéhez érkezik. A célkitűzés továbbra is változatlan: a hazai marketing- és reklámipar figyelmét még intenzívebben a környezetvédelem, a környezettudatos kommunikáció és a greenwashing, azaz a megtévesztő zöld állítások elkerülésére irányítani.

Az idei évben különleges eseménynek lehetünk tanúi, hiszen az Adatvezérelt Marketing Szövetség (DIMSZ) és a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) is társult szakmai szervezetként csatlakozik a kezdeményezéshez. Ennek köszönhetően a tagjaik is pályázati lehetőségekhez jutnak, ami jelentősen szélesíti a felelős kommunikáció iránt elkötelezett pályázók körét.

A Green Pledge védjegy iránti pályázati lehetőség 2025-ben is nyitva áll. Ezt a rangos elismerést azok a szervezetek és vállalatok nyerhetik el, akik hiteles esettanulmányokkal, gazdag fotóanyaggal és adatbázissal bizonyítják környezettudatos tevékenységeik során elért kiemelkedő eredményeiket. Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy bemutasd a fenntarthatóság terén tett lépéseidet!

A jelentkezéshez látogass el a www.greenpledge.hu weboldalra!

A pályázatokat idén hat kategóriában várják:

A pályázatok elbírálását egy több mint 15 fős, független szakmai zsűri végzi, amelynek munkáját idén is Prof. dr. Bándi Gyula, a jövő nemzedékek érdekeinek védelmét szolgáló ombudsmanhelyettes irányítja. A díjátadó ünnepség helyszínéül ismét a hazai marketing és üzleti szféra legjelentősebb eseménye, a Marketing Summit Budapest 2025 szolgál majd.

Eddig közel ötven jelentős vállalat csatlakozott a kezdeményezéshez, közülük tizenhárman - az Alfa Vienna, az Artificial Group, a Henkel, a K&H, a Kia, a Mastercard, a Mediator, a Neo Interactive, a reNEW Technologies, a SPAR, az Uniomedia, a Well PR és a Yettel - a tavalyi Marketing Summit keretein belül, a MÜPA-ban vehették át a Green Pledge védjegyet, amely a környezettudatos reklámozás terén végzett kiemelkedő munkájuk elismerését jelenti.

Related posts